onsdag 30. januar 2019

Espuma oppskrift

Vi vil gjerne vise deg en beskrivelse her, men området du ser på lar oss ikke gjøre det. Kremblåser med nitrogengasspatroner er den nye in-dingsen for hobbykokker. Med denne kan du lage krem og skum av nær sagt hva som helst, kalde som varme. Spuma, espuma , eller hva nå man skal kalle dingsen.


Kan du smelte sjokolade i mikro og blande samme ting, så kan du mekke denne selv. Alt du trenger er en espuma flaske, så er jobben gjort. Mine oppskrifter Slett alle Gå til MENYs nettbutikk.


Med en god oppskrift på pannekaker blir du fort populær hos både liten og stor. Bland sammen yoghurt, fløte og sukker. Ha i spumaflaske (eller pisk sammen). Sprøyt ned i glass, legg på oppskårede jordbær og ha på sjokoladesaus.


Espuma oppskrift

Champagne with a coffee espuma oppskrift med kalorier, allergener og pris. En delikat dessert med boblende champagne forgylt med espuma de café – en luftig. Her finner du oppskrift på bakte poteter, ovnsbakte poteter, stekte potetbåter, fløtegratinerte poteter, raspeballer og andre potetretter. Du finner oppskrift på nettet flere steder Kommenter (0) Varsle meg på e-post ved svar fra andre brukere Send Annicken , Kokk og kundekonsulent.


Yoghurt naturell, sukker og lime, varmes. Ha i krystet gelatin, løs opp gelatinen. Denne sjokolademoussen er som en luftig, fløyelsaktig krem som smelter i munnen. Utrolig godt, og veldig populær dessert!


Espuma oppskrift

En klassiker med en twist av chili og honning, laget med spuma-flaske. Se også oppskrift på Eggekrem og den franske vaniljekremen Crème pâtissière her på Det søte liv. Desserter: Sauser og kremer. Traktkantarell-cappuccino med pata negra-chips.


Alt jeg skriver på denne siden er i utgangspunktet mitt eget. Av og til anbefaler jeg noen gode oppskrifter fra noen av mine mange fantastiske kokebøker. Jeg simpelthen elsker Italienske marengs! Dette i motsetning til Franske marengs som blir. Endelig en rynkekrem som virker.


En oppskrift på den klassiske desserten tilslørte bondepiker er det mange som har. Dette er rockekokk Mats Paulsens versjon. Serve hollandaise sauce from a whipping siphon for softer, lighter texture that will win over your brunch guests. Jeg heter Ina-Janine, men alle kaller meg for INA. Velkommen til min blogg!


Jeg håper du finner masse inspirasjon her og får lyst til å løpe på kjøkkenet. Ingen skal komme her å si at poteter er kjedelig mat. Med disse oppskriftene blir potetene feststemt tilbehør eller en festrett i seg selv. Potetpannekaker oppskrift med kalorier, allergener og pris.


Topp det hele med litt majones espuma , reker, litt dill, rogn og nypresset siton. Vanskelig saus som er mang en hobbykokks mareritt. Jeg har flere ganger stått igjen med en smørsaus som ikke har den konsistensen som var ønsket og som har gått i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg